sábado, 20 de septiembre de 2008

Yo en holandés

Esto que os traigo es una curiosidad. Entré en el blog de un amigo e hice un comentario a su última entrada. Luego me dio por usar un botón que tiene de traductor, y pulsé sobre "nederlands". En unos instantes ahí estaba la página, traducida al holandés. Me resultó curioso ver el mismo mensaje que acababa de escribir, en ese idioma. A que se entiende todo?.
Políglota que es uno ;-)

Dank u voor uw bezoek en uw commentaar, zeeman.

Ik blijf het bezoeken van uw blog enthousiastelingen en zeilschepen. Nou het is altijd iets wat ik graag, hoewel in de praktijk niet of life-honderdste van de dingen die ik wil, want ik heb vele hobby's, maar het is een ander ding om ze uit te voeren.
Ik vraag me af wat er zal gebeuren wanneer u het logboek. Ik kan me inbeelden dat zal betrekking hebben op een jaar. Jammer voor je, we lezen, zien uw dagelijkse notatie evenals het logboek, is uitgegroeid tot een van mijn dagelijkse routines.
Een groet.
Javi.